Hogyan lépj kapcsolatba sportorvosokkal?
Mindenki számára a legelső és a legegyszerűbb megoldás az lenne, hogy megkérdezzük az ismerősünktől kit ajánl vagy beírjuk a Google keresőbe. Azonban a ma már sokkal egyszerűbb eszközünk van az orvosok felfedezésére és kutatására, ez a portál pedig az, ami mindennapi életünket is végigkíséri. Mutatjuk nektek miről is van szó.
Az orvosok is megtalálhatóak a közösségi médiában?
Ez nem is kérdés! Ma már a legtöbb praxis megtalálható a közösségi média felületeken, akik rengeteg információt biztosítanak szakterületeikről és még csak nem is kel külön online felületen böngésznünk, hiszen mindennapunk részévé váltak a közösségi oldalak. Amennyiben egy ilyen oldalon találunk rá az orvosra, akit kerestünk, részletesebb és vizuálisabb képet kaphatunk róla. A közösségi oldalak lehetővé teszik a különféle videók és képek közzétételeit, amelyek informatív szándékkal is létezhetnek, legfőképp egy orvosi profilban.
Nem csak a Google rendelkezik véleményekkel
Ugyan a Google-n a felhasználók egyik legkedveltebb lehetősége a vélemények nyilvánítása és megosztása, valamint az értékelés, azonban mind ezt lehetővé teszi a közösségi média is. Minden ilyen platformon van komment szekció, ahol kendőzetlenül fel lehet fedni a véleményed. Elég, ha leírod tapasztalatod és már az is egy döntő erővel bír, hiszen, hogy ha te is orvost keresel meg fogod nézni a véleményeket róla. De nem csak a Google képes csillagokat osztogatni. A Facebook például ugyan úgy képes arra a funkcióira, hogy ha egy adott vállalkozás oldalát véleményezni szeretnéd lehetőség van egy 1-5-ig terjedő skálán értékelni is. Így, ha megtalálod az orvosod, meg tudod nézni ugyan úgy azt is, hogy mások milyen véleménnyel voltak róla és az ellátásról, amit biztosított, illetve, hogy milyen értékelést kapott. Ezeket a véleményeket egyébként egy-egy bejegyzés vagy fénykép alatt is meg tudod nézni a kommenteknél. Sokszor az is elárul egy két dolgot!
A közösségi média rejtett kincsei
Rengeteg lehetőséget ad a közösségi média a praxisok számára, hogyan érjenek el a lehető legtöbb embert célközönségükből. Azonban nem csak nekik lehet aranybánya! Rengeteg olyan tényező van, amire, ha odafigyelsz akkor tágabb képet kaphatsz az adott orvosról. Vegyünk egy példát. Te minden nap használod a közösségi média oldalakat például az Instagramot, így tudod milyen kreatív funkciói vannak. Ezek a kreatív funkciók mindenki számára elérhetőek, ilyen például a legújabb frissítése az Instagramnak, a Reels-funkció. Az egészségügyi Instagram marketing lejújabb funkciója. Amennyiben egy orvos ezt kihasználja, hiszen ezen a kreatív funkción keresztül lehetősége van az információk megosztására, olyan módon, hogy az rövid, tömör legyen és a felhasználó figyelmét is fenntartsa. Akkor az már ad egy olyan képet róla, hogy személyisége lehet fiatalos, de a modern lehetőségek használata arra utalhat, hogy a rendelései során kapott kezelések is modernek mind eszközükben, mind technikájukban.
Milyen a jó orvos? Van olyan?
Fontos, hogy orvosod, akit választasz legyen körültekintő és csak az összes lehetőség kiaknázása után válasszon neked kezelési módszert. A szaktudás mellett elengedhetetlen, hogy az orvos törődjön jólléteddel. Emellett a profizmusát se engedje el és szakértői véleményekkel, elvonatkoztatva a személyes tapasztalatát vagy nézetét konzultáljon veled és a téged érintő egészségügyi problémákra. Ha ezeket a tippeket követitek, illetve ha figyelembe veszitek az említett kis kreatív összetevőket, amelyeket alkalmazhat egy orvos és mennyi minden leolvasható ezekből, akkor biztosan megtalálod a számodra megfelelő szakorvost.