Szuper bőrfeszesítő technikák

Főoldal > Bőrfeszesítő praktikák

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

Bőrfeszesítő praktikák


2021/04/18
Puskás Rékka

A feszes bőr minden nő álma. Az idő és az életmód azonban nyomot hagy a szervezet elsődleges védelmi vonalán. A rendszeres mozgás és a megfelelő táplálkozás mellett elengedhetetlen a jó minőségű, bőrtípusnak megfelelő krémek és praktikák alkalmazása, hogy a bőr feszes, fiatalos és ragyogó maradjon.

Szuper bőrfeszesítő technikák

Bőrfeszesítés - Gyors váltózuhany

 

A kellemes és csábító fürdő helyett válaszd a zuhanyzást. Túl hosszan azonban a zuhany alatt sem szabad állni, mert a szövetek elernyednek, a bőr könnyen kiszárad. A gyors hideg-meleg váltózuhany serkenti a vérkeringést, élénkíti a nyirokrendszer működését, ezáltal lassítja az öregedést és fokozza a szervezet ellenálló képességét.



 

Bőrfeszesítés - Mozgással a szép bőrért

 

A rendszeres testmozgás jótékony hatása a bőrön is megmutatkozik. Ilyenkor ugyanis a sejtek oxigénellátása megnő, a végkeringés felgyorsul, a méreganyagok távoznak a szervezetből. Ha a vérkeringés megfelelő, a bőrsejtek könnyen regenerálódnak, a kollagén termelés kiegyensúlyozott lesz. A kötőszövet erősödik, a bőr tovább feszes marad. Tovább fokozhatod a hatást, ha a szabadban sportolsz, mert így több friss oxigénhez jutsz, miközben ösztönzöd a szervezetedet, hogy a napfény hatására minél több D-vitamint termeljen.

 

Bőrfeszesítés - Bőrtípusnak megfelelő krémek

 

A drogériák polcain rengeteg bőrfeszesítő készítmény közül választhatsz. Ahhoz, hogy megtaláld a számodra leginkább megfelelő krémet, nem árt tisztában lenni azzal, hogy mely alapanyaggal érhető el a kívánt feszesítő hatás. Valamint minden esetben természetes bőrápoló termékek mellett dönts, mert a mesterséges adalékok allergiás reakciót válthatnak ki.

•    Száraz bőrre – vadrózsa

•    Zsíros bőrre – argánolaj

•    Minden bőrtípusra – rozmaring

 

Bőrfeszesítés - Feszesítő ételek, italok

 

A dehidratált bőr elveszti rugalmasságát, petyhüdtté válik. A bőrt elsősorban belülről kell hidratálni, ezért naponta minimum 2 liter folyadék fogyasztása ajánlott. Az egészséges bőr szempontjából nagyon fontos a telítetlen zsírban gazdag étrend és a C-vitamin fogyasztása. A bőr feszességéért a kollagén a felelős; ez az anyag adja a bőr és az ízületek rugalmasságát. A kollagén termelődéséhez elengedhetetlen a C-vitamin.




Elemzések Felmérések Jövő Kimutatások Statisztikák



Legfrissebb cikkek


Isteni, alkoholmentes koktélok nyárra
Nincs is jobb a nyári forróságban a hideg, frissítő italoknál, koktéloknál. Most alkoholmentes változatokat hoztunk nektek, amiket napközben is bátran fogyaszthattok, nem álmosítanak, utánuk nyugodtan kocsiba lehet ülni, és még a gyerekeknek sem kell kimaradniuk a jóból.
Tizenöt tipp a sikeres fogyókúrához
Annak ellenére, hogy a kevesebb evés, illetve a több mozgás a fogyókúrázás két alaptétele, korántsem olyan egyszerű a feladat. A fogyni vágyóknak ugyanis szükségük van az étkezési tippek arzenáljára, amelyek átsegítik őket az elkerülhetetlen nehézségeken. Összegyűjtöttük a legjobbakat.
A terhesség tönkreteszi a fogakat?
Bár a legtöbb kismama tudatában van annak, hogy a megfelelő szájhigiénia fontos a saját és a baba egészsége szempontjából is, számos félreértés és hamis információ miatt sokan mégis elkerülik a fogorvost várandósságuk alatt. Dr. Benkő Krisztina, az Oxygen Medical fogorvosa szerint azonban a szakemberek biztonságosan és hatékonyan tudják kezelni a felmerülő problémákat.