Ne reklámozd terméked/szolgáltatásod annyit
Az emberek nem vásárolni járnak a különböző közösségi média platformokra, ezt jól jegyezd meg. Természetesen bejegyzéseidben reklámozhatod céged által nyújtott termékeid, de ne vidd túlzásba. Inkább ossz meg hasznos, értékes információkat azokról, amellyel sokkal közelebb érezhetik magukat vállalatodhoz potenciális ügyfeleid.
Készíts kizárólagos kampányokat
Tehát, hogyan legyen több vásárlóm? Indíts csak a közösségi médiában futó kedvezményeket, akciós csomagajánlatokat, amelyeket csak ezeken keresztül érhetnek el potenciális vásárlóid. Így elérheted, hogy nem csak követni fognak, de folyamatosan figyelik majd oldaladat, hiszen értékes kedveményekhez juthatnak, ha követnek.
Kérd ügyfeleid véleményét
A közösségi médiában az emberek figyelik az eddig leírt tapasztalatokat, véleményezéseket, így kérd meg eddigi ügyfeleid, hogy ha nálad vásároltak írjanak értékelést. Ezzel olyan visszajelzéseket kaphatsz márkádról, amelyek építő jellegűek is lehetnek, és a reputáció segítségével még több konverziót szerezhetsz a közösségi média erejével.